Maana sura yaseen 18-25

Posted by Mohammad G. Indalal 2009/12/01
MAANA SURA YASIN 18-25
Posted: 2009/10/28 – 4:36 AM
18 قَالُوا إِنَّا تَطَيَّرْنَا بِكُمْ لَئِنْ لَمْ تَنْتَهُوا لَنَرْجُمَنَّكُمْ وَلَيَمَسَّنَّكُمْ مِنَّا عَذَابٌ أَلِيمٌ


(Sambung Aa kawman miyaan) pain de sabennal teed in kami inin nuknah ne si kaam, amey amey teed bang kaam iyan gey pahali ( in hinang bi iyan) tantu teed batu kami ne kaam (sampay kaam matey) duk tantu teed dagpakan ne kaam amban kami siksa peddi.


19 قَالُوا طَائِرُكُمْ مَعَكُمْ أَئِنْ ذُكِّرْتُمْ بَلْ أَنْتُمْ قَوْمٌ مُسْرِفُونَ


(In sambung den) pain de in kasuknaan bi iyan, kaam in parsababan, in kami( bang naabbit pinapangannal kaam si panawhid si allahu taalla gamman kami sugmukan bi duk sanggupan bi sarta batu bi pe kami,) dumain ne ine duk ine kaam iyan sumagawa tanda ne dem kasirikan.


20 وَجَاءَ مِنْ أَقْصَى الْمَدِينَةِ رَجُلٌ يَسْعَى قَالَ يَا قَوْمِ اتَّبِعُوا


(Pagsakali) niya tekka amban guwa dambuwa laungan dambuwa lella magdayih dayih( pegge song ne binonoh weh Aa si kawman sin meh rasul) missara ne si siye,oh kaam meh kawman ko nuhut ne kaam si pamanduh sin meh Rasul iyan,


21 21اتَّبِعُوا مَنْ لَا يَسْأَلُكُمْ أَجْرًا وَهُمْ مُهْتَدُونَ


Nuhut ne kaam si meh Aa yene gey makuhan kaam bayed, labi lubah ne siye iyan kaanugharaan sin pamanduh,(duk katau sin palihalan panawhid si allahu taalla yene panwag nawagan de iyan.


22 وَمَا لِيَ لَا أَعْبُدُ الَّذِي فَطَرَنِي وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ


(Buh in aku) weey pe ku gey nukku atawa kan kuwat tingko si tuhan yene magpapanjari si aku, lagi lubah si iye ru kaam parungu magbalik,( pagbangun bi amban kamatey)


23 أَأَتَّخِذُ مِنْ دُونِهِ آلِهَةً إِنْ يُرِدْنِ الرَّحْمَنُ بِضُرٍّ لَا تُغْنِ عَنِّي شَفَاعَتُهُمْ شَيْئًا وَلَا يُنْقِذُونِ


Ine inte patut ku ngeddo saddi amban allahu taalla kasantu santuhan hinang limbangan parahal bang mag kahandak in tuhan rahman magparaub si aku balah maka mula gey ru maka awen aku duk gey ru maka sappat aku meh barhalah iyan,amban meh ine ine, duk gey ru siye maka lappas si aku,( amban siksa allahu taalla)


24 إِنِّي إِذًا لَفِي ضَلَالٍ مُبِينٍ


Sabennal teed in aku bang saiyan( bang pasujud si meh barhalah iyan) tantu teed in aku laboh ne diyalem kalawungan tampal.


25 إِنِّي آمَنْتُ بِرَبِّكُمْ فَاسْمَعُونِ


Sabennal teed in aku magkahagad du si tuhan bi yene pinagkupulan bi,Tuahn rabbul alamin( andu isab pakalehun bi ku ( nasihat si kaam)

0 comments

Post a Comment

archive

Followers

Usbawaris

free counters

About Me

My Photo
Mohammad G. Indalal
sponsored by:Ustaza:hadji Amina Ampao.
View my complete profile